نماز جمعه مورخ 94/6/20 شهر زیراب
نماز جمعه مورخ 94/6/20 شهر زیراب


حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی امام جمعه محترم زیراب در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم و دیدگاه ایشان درباره عمر رژیم صهیونیستی، فرمودند: امت اسلامی تاریخ فرمایش مقام معظم رهبری را به عنوان روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی در تقویم خود ثبت کنند.
ایشان به بازتاب سخنان مقام معظم رهبری درباره از بین رفتن رژیم صهیونیستی پس از 25 سال دیگر، افزودند: مطرح کردن نابودی این رژیم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بازتاب گسترده‌ای در اقصی نقاط جهان به ویژه در سرزمین‌های اشغالی و حتی در بین رسانه‌های این رژیم داشت.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضائی با اشاره به مجموعه جنایت و ظلم و ستم‌های آمریکا علیه ملت اسلامی و ایران، افزود: امت اسلامی و ملت ایران هیچ‌گاه ظلم و ستم آمریکا را از یاد نخواهند برد و بیانات مقام معظم رهبری در این باره به جا و ارزشمند بوده است.
ایشان با اشاره به نقش شورای نگهبان در انتخابات، فرمودند: از سال 88 عده‌ای با شیوه‌های مختلف رفتاری و فعالیت‌های مختلف قصد زیر سوال بردن شورای نگهبان را دارند و شورای نگهبان چشم بینای نظام ما است و در بسیاری از کشورها چنین سیستمی وجود دارد.
امام جمعه محترم شهر زیراب در پایان تاکید کردند: نظارت شورای نگهبان، حق‌الناس است و باید حفظ شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : شنبه 21 شهريور 1394
زمان : 11:26


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.